1 Juni 2010

Nu blir det en omstart. Jag vet att jag inte skrev på superlänge men jag hade inte tid och jag orkade verkligen inte. Hoppas detta håller, men jag behöver ju lite tips av er. Just nu så sitter jag och tittar på SÅ OLIKA. Den e så jäkla bra. Ursäkta ordspråket. Idag har jag i alla fall varit med Mikaela och min syster. Vi plockade lite blommer till Mikaelas mamma för att hennes mamma fyller år. Sedan pluggaded vi lite för jag har prov på torsdag och Mikaela på fredag. Förresten det är ju snart sommarlov! Fy *** vad skönt. Längtar, men det som är så jobbigt är att när man är mitt i sommaren så längter man tillbaka till skolan och när man är i slutet vill man ha längre sommarlov. Så störande, men på sommar ska jag i alla fall ner till den vackraste ön som finns, Gotland. Jag har landställe där och det ligger vid vattnet, så mysigt. Sitta där på stranden i solnedgången. Hehe nu drömmer jag mig bort. Nu tror jag faktisk att jag ska vara lite social. Så vi ses. Kram.


Kommentarer
Postat av: julia

såg att du precis startat din blogg och ville bara titta in för att önska dig lycka till på vägen till en bra blogg :)

2010-06-01 @ 16:48:54
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Christina

Fin bild :)

2010-06-01 @ 22:03:53
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0