21 Juni 2010

Vilken underbar kväll det är. Känns verkligen att det är sommar nu! Denna vackra kväll har jag varit med Mikaela. Vi tittade på tv och hon skrev ett litet inlägg till sin blogg. Juste jag och Mikaela och systern min var ute på en promenad innan där vi tog lite bilder som jag ska lägga upp nu.

Det är än sak jag stör mig riktig på. Det är när mobiler inte vill göra som man vill. Precis så är min mobil. Den kan inte ta imor bilder den kan inte skicka mms. Så jag får väl byta till min gamla mobil igen!
Aja nu ska vi inte snacka om min dumma mobil utan nu ska ni få se på de vackra bilderna vi tog.
Puss å Kram


Jag bjuder på den :P


Snygging :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0